دیالوگ

دیالوگ پانصد و سی و یکم

Posted in 2011 by Bardia Barj on 2012/02/08

بابی پلیت: سه ساعت دیر اومدی سر کار! چه توضیحی براش داری؟
کرت: چون تو مراسم خاک سپاری پدرتون بودم!!
بابی پلیت: آهان! شاید اگه پدرم اینجا بود این بهونه رو قبول میکرد، اما حالا رئیس منم!
کرت: اگه پدرتون اینجا بود من مراسم تشییع جنازه ش نمی رفتم!

رئیس های افتضاح (Horrible Bosses) – محصول 2011
کارگردان: ست گوردون
دیالوگ گویان: کالین فارل (بابی پلیت) / جیسون سودیکیس (کرت)

.

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. monaliza said, on 2012/02/09 at 06:41

    سگ روحش. . . چقد این رییس ها نفهمن.

  2. monaliza said, on 2012/02/09 at 06:43

    لطفا یک دیالوگ از فیلم مالنا بگذارید.سعی کنید بهترین باشد .ممنون.

    • Bardia.B said, on 2012/02/09 at 13:30

      هیچ دیالوگ خاص و هیجان انگیزی از این فیلم یادم نمیاد ! خودت چیزی سراغ نداری ؟ درضمن من فیلم رو ندارم و اون تیکه آخرش رو هم نمیدونم از کجا میشه پیدا کرد. میگردم برات

      • monaliza said, on 2012/02/10 at 03:32

        😦 چیزی یادم نیش الان.پسفردا احتمالا وقت کنم ببینمش کامل از یوتوب.اوموقع اگه پیدا کردم چیزی چشم واسه تو هم میذارمش.انی وی ممنون.


پاسخی بگذارید

