دیالوگ

دیالوگ پانصد و سی ام

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2012/02/06

آدام لنگ: من هیچ وقت از هیچ کسی دستور نگرفتم و هرکاری که کردم بهش اعتقاد داشتم.
نویسنده: حتی وقتی که از دزدیدن و شکنجه کردن یه سری آدم به جرم اینکه تروریست هستن دفاع کردین؟
آدام لنگ: این اراجیف رو تحویل من نده! میدونی اگه دوباره تو انتخابات برنده بشم اولین کاری که می کنم چیه؟ دو تا صف توی فرودگاه درست می کنم. یدونه صف برای پروازهایی که سابقهء هیچ مسافری کنترل نمیشه و به قول تو حقوق اجتماعی همه رعایت میشه و برای اطلاعات گرفتن از آدمهای مشکوک از هیچ نوع شکنجه ای استفاده نمیشه. یدونه  صف هم برای پروازهایی که تمام تلاشمون رو می کنیم تا تمام نکات امنیتی و ایمنی رو رعایت کنیم. اونوقت ببینم تو و امثال تو دست بچه هاتون رو می گیرین و توی کدوم صف وا میستین!

نویسنده در سایه (The Ghost Writer)  – محصول 2010
کارگردان: رومن پولانسکی
دیالوگ گویان: پیرس برازنان (آدام لنگ) / ایوان مک گرگور (نویسنده)

.

پاسخی بگذارید

