دیالوگ

دیالوگ پانصد و بیست و نهم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2012/02/04

روث: ازدواج کردی؟
نویسنده: نه.
روث:  همجنس بازی؟
نویسنده: نه.
روث: پس یعنی دوست دختر داری؟
نویسنده: یه چیزی بیشتر از این حرفها.
روث: شریک زندگی  داری؟
نویسنده: یه چیزی کمتر از این حرفها! نمیدونم، چهل هزار سال از پیدایش زبان بدست انسان میگذره و هنوز هیچ واژه ای برای توضیح رابطه ای که من دارم بوجود نیومده!

نویسنده در سایه (The Ghost Writer)  – محصول 2010
کارگردان: رومن پولانسکی
دیالوگ گویان: اولویا ویلیامز (روث) / ایوان مک گرگور (نویسنده)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. monaliza said, on 2012/02/04 at 22:57

    هی بذا یه چیز ه با مزه که هیچ ربطی به هیچیزی نداره واست بتعریفم.همکارهام هرچند روز در میون یکی شون میان و سر صحبت رو بام باز می کنن و اواسط ه صحبت یهو میگن: آر یو مرید؟و من می گم :نه چشاشون برق می زنه بعد 30ثانیه سکوت و بشون می گم آیم اینگیج. بعد دیگه نمی آن بام حرف بزنن.باور کن.نمی دونم.شاید در واقع آیم اینگیج.یعنی من ایدز دارم.همین.


پاسخی بگذارید

