دیالوگ

دیالوگ پانصد و بیست و پنجم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2012/01/27

تری: من از تو خوشم نمیاد! بنظرم تو یه پلیس قلابی و احمق هستی. وقتی که میری دستشویی صدای شاشیدنت مثل شاشیدن زنهاس! اگه تو توی حیات وحش بودی بهت حمله می کردم، اصلا هم مهم نبود که توی زنجیره غذایی من نباشی! از مسیر خودم خارج می شدم و بهت حمله می کردم. اگه من یه شیر بودم و تو یه ماهی، تا وسط اقیانوس شنا می کردم و اول تورو می خوردم، بعد هم ترتیب اون ماهیه که دوست دخترته رو می دادم!
الن: اول از همه، شیر؟ شنا تو دریا؟ شیر از آب خوشش نمیاد! اگه حالا میگفتی کنار یه رودخونه یا  یه جایی که آبش تمیز باشه، حرفت معنی داشت. اما تو رفتی وسط اقیانوس با موجهای 20 فوتی، بعد اونموقع یه ماهی 800 پوندی با 20 – 30 تا از دوستاش میان سراغت. به احتمال 90% تو جنگ رو میبازی. حدس بزن بعدش چی میشه؟ توی مدرسهء ما در مورد مزهء شیر به بچه ها آموزش میدن! بعد ما به خودمون میگیم شیرها چه خوشمزه ن، بزن بریم یه کم دیگه شیر شکار کنیم. اونوقت یه سیستمی درست می کنیم روی پلها و به شکل وحشیانه ای تو و تمام خانواده و بچه هاتون رو میگیریم تیکه تیکه میکنیم!
تری: چطوری میخوای این کارو بکنی! تو ماهی هستی!
الن: ما می تونیم با یه مدل گیاه دریایی یه سیستم خاصی برای تنفس درست کنیم و این قابلیت رو داریم که حجم زیادی از اکسیژن رو ذخیره کنیم. قرار نیست چند روز طول بکشه که! فوقش یه ساعت یا 45 دقیقه. به اندازه کافی فرصت داریم که بیایم از آب بیرون و ببینیم شماها کجا زندگی می کنین، بعد برگردیم تو دریا و یه کم نفس بکشیم و برگردیم داغونتون کنیم! … هاه! فکر کنم تو این بازی که خودت راه انداختی باختی! … موقعی که شروع کردی مسخره کردن من فکر می کردی آخرش اینطوری بشه؟ بعید میدونم!

آدمهای دیگر (The Other Guys) – محصول 2010
کارگردان: آدام مک کی
دیالوگ گویان: ویل فرل (تری) / مارک والبرگ (الن)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. monaliza said, on 2012/01/28 at 06:52

    الان خسته ام وگرنه جوابشو می دادم.می شه یه جوابی واسشدپیدا کرد.اینو دوست دارم ببینم.،گویا ارزش ه دیدن داره.


پاسخی بگذارید

