دیالوگ

دیالوگ چهارصد و پنجاه و ششم

Posted in 2008 by Bardia Barj on 2011/09/13

جوکر: چند تا از رفیق‌هات رو من کشته‌م؟
بازرس استفنز: من بیست ساله که پلیسم. می‌تونم فرق بین آشغال‌هایی که فقط لازمه یه کمی ادب بشن با عوضی‌هایی مثل تو که از کشتن آدم‌ها لذت می‌برن رو تشخیص بدم. (مکث) و تو شیش تا از رفیق‌های من رو کشتی.
جوکر: شیش تا؟ می‌دونی چرا من از چاقو استفاده می‌کنم؟ چون تفنگ زیادی سریعه. آدم نمی‌تونه همه احساسات ظریف طرف رو درک کنه. می‌دونی، آدم‌ها توی لحظه‌های آخرشونه که نشونت می‌دن واقعاً کی هستند. پس از جهتی من رفیق‌هات رو بهتر از خودت می‌شناسم. می‌خوای بدونی کدوماشون بزدل بودن؟

شوالیه تاریکی (The Dark Knight) – محصول 2008
کارگردان: کریستوفر نولان
دیالوگ گویان: هث لجر (جوکر) / کیت سارابایکا (بازرس استفنز)

(انتخاب از: Libero)

.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. hHadi said, on 2011/09/14 at 10:46

    آخ . چرا آخه با آدم اینکارو میکنی ؟!! خدا بود مرسی . دیالوگ و مخصوصا این جوکر لعنتی . اصلا یه کارکتری این » هیث لجر » خلق کرد که همیشه تو ذهنمه (: ممنون . Libero عزیز.

  2. Hadi said, on 2011/09/16 at 01:03

    Like , so serious !


پاسخی بگذارید

