دیالوگ

دیالوگ چهارصد و پنجاه و یکم

Posted in 2008 by Bardia Barj on 2011/09/05

ژوکر: واقعاً به نظرت من شبیه کسی هستم که نقشه‌ای داشته باشه؟ می‌دونی من چی هستم؟ من سگی هستم که دنبال ماشین‌ها می‌دوه. اگه به یکی‌شون هم برسم اصلاً نمی‌دونم می‌خوام باهاش چیکار کنم!

شوالیه تاریکی (The Dark Knight) – محصول 2008
کارگردان: کریستوفر نولان
دیالوگ گو: هث لجر (جوکر)

(انتخاب از: Libero)

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hadi said, on 2011/09/07 at 00:07

    عاشق این فیلمم. و بیشتر از اون عاشق جوکرش . عاشق این هیث لجر لعنتی . که خیلی خدا بازی کرد . واقعا حیفش 😦
    امیدوارم بیشتر ازش دیالوگ گفته بشه اینجا.

    یه دیالوگش همیشه تو ذهنمه : ?! Why , So Serious

  2. saeed said, on 2011/09/08 at 16:19

    این آقا یا خانم لیبرو به طرز عجیبی دست می ذاره رو فیلمای محبوب من. خواستم بگم دستت درد نکنه!


پاسخی بگذارید

