دیالوگ

دیالوگ چهارصد و دهم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2011/07/25

نات (مادر بکا): می دونی بکا، وقتی برادرت مرد، کلیسا خیلی به من کمک کرد.
بکا: این چیزا فقط به درد تو میخوره، نه من.
نات: می دونی که همیشه حق با تو نیست. اگه خدا وجود داشته باشی چی؟
بکا: اگه هم باشه من میگم که اون یه مردم آزار عوضیه!
نات: خیلی خب. کافیه!
بکا: «من را پرستش کنید تا دهانتان را سرویس کنم!» عجیب نیست که تو دوستش داری. چون بابا هم دقیقا همینطوریه!

لانهء خرگوش (Rabbit Hole) – محصول 2010
کارگردان: جان کامرون میچل
دیالوگ گویان: نیکول کیدمن (بکا) / دایان ویست (نات)

(انتخاب از: هادی)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hadi said, on 2011/07/27 at 00:01

    یعنی ممکنه ! ه.م.ه س.ر ک.ا.ر ب.ا.ش.ی.ن.م !!×××


پاسخی بگذارید

