دیالوگ

دیالوگ سیصد و نود و سوم

Posted in 2005 by Bardia Barj on 2011/07/08

لیلا کالپپر: هیچ میدونستی وقتی رفتم دراز کشیدم تو وان حموم، دو تا تیغ با خودم برده بودم؟ میدونی چرا؟ برای اینکه وقتی خونریزی شروع شد و ضعیف شدم و دستام شل شد، اگه یه وقت تیغ از دستم افتاد، کارم نصفه نمونه. میتونی تصور کنی؟ میتونی تصور کنی یه نفر چقدر میتونه از زندگی متنفر باشه که برای خودکشی یه تیغ زاپاس برداره؟

بمان (Stay) – محصول 2005
کارگردان: مارک فورستر
دیالوگ گو: نئومی واتس (لیلا کالپپر)

.

Tagged with: , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hadi said, on 2011/07/08 at 20:05

    وای یادمه عاشق این فیلم بودم . چند سال پیش اینو دیدم .. واقعا خیلی خوشحال شدم از اینکه اینو گئاشتین . واقعا واقعا ممنون .

    باید دوباره امشب ببینمش . مرسی .

    پ.ن : فقط میشه یه خواهشی بکنم . که استثنا فقط این بار . این 2 تا دیالوگ اخیر رو » متن انگلیسیشو » اگه میشه بذارید تو کامنت ها یا اگه نمیشه ایمیل کنید ؟

    ممنون.

    بازم ممنون بابت دیالوگ ها امیدوارم بیشتر بذارید از این فیلم ؟


پاسخی بگذارید

