دیالوگ

دیالوگ سیصد و هشتاد و ششم

Posted in 2004 by Bardia Barj on 2011/07/01

جوئان: میدونم الان Thanksgiving نیست، اما بیاین قبل از شام شکرگزاری کنیم. خودم شروع می کنم. بخاطر اینکه زنده هستم ممنون، بخاطر اینکه یه شغلی دارم ممنون، بخاطر اینکه دیگه مست نیستم ممنون.
اسپکر: بخاطر مامانم که تازه از زندان آزاد شده ممنون. بخاطر اون دختری هم که بهم شماره داده ممنون.
بامپو: بخاطر هله هوله ها ممنون! بخطار پپسی رژیمی ممنون. بخاطر اینکه همسایه های خوبی دارم ممنون.
(هر سه نفر به فرانک کسل نگاه می کنند که شام را خورده و مشغول تمیز کردن بشقابش است)
فرانک کسل: بخاطر شام ممنون!

مجازاتگر (The Punisher) – محصول 2004
کارگردان: جاناتان هنسلی
دیالوگ گویان: ربکا رومین (جوئان) / بن فاستر (اسپکر) / جان پینت (بامپو) / توماس جین (فرانک کسل)

.

پاسخی بگذارید

