دیالوگ

همکاری با دیالوگ

Posted in Uncategorized by Bardia Barj on 2011/05/12

همین چند لحظه پیش تعداد فالوئرهای این وبلاگ در گودر چهار رقمی شد. می خواستم هر وقت تعداد این عزیزان به 1000 رسید این پست را بنویسم.

از آنجایی که من فقط یک نفر هستم و تعداد فیلمهایی که دیده ام و می بینم نمی توانند به آن اندازه باشند که این وبلاگ بیش از این به روز شود، لذا از تمام عزیزانی که دیالوگی از فیلمی به دلشان نشسته و حدس می زنند ممکن اسم به دل بقیه هم بنشیند، دعوت می کنم که آن دیالوگ را برای من ارسال کنند تا با نام خودشان در وبلاگ قرار گیرد (البته حق انتخاب برای اینجانب کماکان محفوظ است!). لطفا دیالوگها رو برای من ایمیل کنید: Bardianova@gmail.com

بیایید دیالوگهای دوست داشتنی مان را به اشتراک بگذاریم ( :

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. منم تو وبلاگ خودم می نويسم ولی خوب زياد طرفدار ندارم…

    • Bardia.B said, on 2011/05/13 at 03:06

      دوست من، اختلاف زمانی دو پست آخر شما 10 روز هست و از آخرین پستتون بیشتر از یک ماه میگذره. خب این میتونه مهمترین دلیلی باشه که باعث شده شما از آمار بلاگتون راضی نباشین. موفق باشی (:

  2. شهرزاد said, on 2011/05/14 at 11:00

    موفق باشید و برقرار

  3. مونالیزا said, on 2011/05/15 at 11:15

    4رقمی شدنت مبارک….اما هنوز عشق است تابستون گذشته رو…


پاسخی بگذارید

