دیالوگ

دیالوگ سیصد و سی ام

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2011/05/05

پل: میدونستی شامپانزه ها تنها موجودات غیر از انسان هستن که سـ.ـکـ.ـس دهانی دارن؟
جیمی: من موندم تو 25 ساعت در شبانه روز با من هستی! کی وقت میکنی بشینی راز بقا ببینی؟!!؟
پل: من باید به مغزم خوراک بدم! میفهمی؟
جیمی: تو نماد واقعی یه کیسه آشغال با کلی اطلاعات بدرد نخور هستی!
پل: خب من دوست ندارم بشینم کانالهای دیگه که چرت و پرتای هالیوودی نشون میده رو ببینم.
جیمی: آره آره، موافقم.
پل: ممم، درضمن دوست دارم راست کردن شامپانزه رو هم ببینم!!!
جیمی: خب از اول همینو بگو!

فرار از مشکل (Cop Out) – محصول 2010
کارگردان: کوین اسمیت
دیالوگ گویان: تریسی مورگان (پل) / بروس ویلیس (جیمی)

.

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مهدی ملک زاده said, on 2011/05/05 at 21:50

    اگه من بخوام تو این بلاگ بنویسم چی میگین؟

    • Bardia.B said, on 2011/05/05 at 22:17

      تصمیم دارم به زودی یه فراخوان توی وبلاگ بدم که هر کسی اگه دیالوگی داره رو برای من بفرسته تا به اسم خودش بذارم توی بلاگ. اون موقع خوشحال میشم که دیالوگهای شما رو هم توی بلاگ داشته باشیم.

  2. مونالیزا said, on 2011/05/09 at 13:46

    اینجاش خوبه که بهش می گه تو همش بامنی کی وقت می کنی راز بقا نگاه کنی؟؟؟؟اینو منم موندم…


پاسخی بگذارید

