دیالوگ

دیالوگ سیصد و پنجم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2011/03/17

باکس: فکر کنم بهتره قبل از اینکه بری پیش دوست دخترت یه کم به وضع ظاهریت برسی.
گرت: خداییش تو می خوای در مورد وضع ظاهری من حرف بزنی؟ با اون سیبیلت ؟؟
باکس: سیبیل من؟ مشکلش چیه؟
گرت: هیچی! حال آدمو بهم میزنه!
باکس: اصلا برام مهم نیست تو چی فکر می کنی. من واسه تو سیبیل نذاشتم!
گرت: پس واسه کی گذاشتی؟ گاوچرونای دهه 80؟ … نه آخه، چه جور زنی ممکنه از اینا خوشش بیاد؟
باکس: زنای سن بالا! بین 45 تا 60 ساله.
گرت: اونا که داغونن!
باکس: نه نه! از نظر من اون زنی داغونه که غمگینه و غصه داره و الان می خواد خودشو شبیه جوونا در بیاره. اما اون چیزی که من دنبالش می گردم یه زن مسن تر و جذابه که مثل یه جوون فکر می کنه. فهمیدی چی شد؟ وقتی این مدل زنها منو با این سیبیل ببینن، برمیگردن به زمانی که سیبیل پادشاهی می کرد! یعنی دهه 70 و اوایل دهه 80، به اون فضایی که توش حسابی حال کردن. اونوقت وقتی من بالا سرشون وا میستم و اونا سرشون رو میگیرن بالا و به من نگاه می کنن، اونا یه آدمی رو می بینن که برشون می گردونه به اون زمان. پس اینی که می بینی سیبیل نیست، ماشین زمانه!!!

رفتن تا آخر خط (Going the Distance) – محصول 2010
کارگردان: نانت برستین
دیالوگ گویان: جاستین لانگ (گرت) / جیسون سودیکیس (باکس)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. شهرزاد said, on 2011/03/18 at 20:54

    دیالوگ های لذت بخشی در بلاگتون قرار دادید
    دوست دارم اینجارو
    موفق باشید


پاسخی بگذارید

