دیالوگ

دیالوگ دویست و هشتاد و یکم

Posted in 2007 by Bardia Barj on 2011/02/02

جان: من کلام خدا رو توی 100 کلمه بهتون میگم.
هری: این که کاری نداره! من توی 10 کلمه میگم: نکن! نکن! نکن! نکن! نکن! نکن! نکن! نکن! نکن! نکن!

مردی از زمین (The Man from Earth) – محصول 2007
کارگردان: ریچارد شنکمن
دیالوگ گویان: دیوید لی اسمیت (جان) / جان بلینگسلی (هری)

.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مجيد said, on 2011/02/03 at 15:31

    خيلي مفهوم نبود برادر

    • Bardia.B said, on 2011/02/04 at 11:54

      بنظر من مفهوم رو میرسونه (برخورد بقیه هم این رو نشون داده) اما برای توضیح بیشتر: شخصیت اصلی فیلم ادعا میکنه بنا به دلایلی (که باید فیلم رو ببینی و من نمیگم که دیدن فیلم رو خراب نکنم برات) یه نسخه جدید از کلام خدا (انجیل) داره که خلاصه شده توی 100 کلمه ست. یکی از مخاطبین میگه که چطور ممکنه بشه توی 100 کلمه کلام خدا رو خلاصه کرد؟ یه نفر دیگه جواب میده: من میتونم توی 10 کلمه خلاصه کنم: Don’t , Don’t Don’t …

  2. یک نفر said, on 2011/02/05 at 20:02

    wow!
    excelent!
    koli khandidam :))

  3. مونالیزا said, on 2011/02/09 at 14:09

    عالی بود….از بالا تا الان فعلا فقط این دیالوگ بهم چسبید…

  4. […] موسم افسونگر (Season of the Witch) – با 606 لایک 2.  مردی از زمین (The Man from the Earth) – با 451 لایک 3.  عصر یخی: طلوع دایناسورها (Ice Age: Dawn of the […]


پاسخی بگذارید

