دیالوگ

دیالوگ دویست و هفتاد و سوم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2011/01/21

منی: ببینم، دقیقا کی عقلت رو از دست دادی؟!؟
باک: حدود سه ماه پیش. یه روز صبح از خواب بلند شدم دیدم عاشق یه آناناس هستم! اونم یه آناناس زشت!! (آه می کشد) اما واقعا از ته دلم عاشقش بودم!

عصر یخی: طلوع دایناسورها (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) – محصول 2009
کارگردان: کارلوس سلدانها / مایک تورمیر
دیالوگ گویان: ری رومانو (منی) / سایمون پگ (باک)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2011/01/22 at 22:50

    مونالیزا:آه باک من درکت می کنم …چون برای من هم این چنین اتفاقی افتاد..و می تونم بهت قول بدم که اون خیلی زشت تر از آناناس توه.


پاسخی بگذارید

