دیالوگ

دیالوگ دویست و شصت و سوم

Posted in 2006 by Bardia Barj on 2011/01/05

کی آیفل: فکر می کنی من تا الان چند نفر رو کشتم؟
پینی اشر: کی! مزخرف نگو!
کی آیفل: نه جدی! چند نفر؟
پنی اشر: نمی دونم.
کی آیفل: هشت تا!
پنی اشر: کی، تو باید…
کی آیفل: شمردم همه رو! من هشت نفر رو کشتم!
پنی اشر: اونا شخصیتهای قصه بودن!
کی آیفل: هارولد کریک قصه نیست! هر کتابی که تا الان من نوشتم آخرش یه نفر مرده. همشون هم آدمهای خوبی بودن. یه کتاب نوشته بودم در مورد یه معلم. بعد درست یه روز قبل از تعطیلات تابستون کشتمش. این ظالمانه نیست؟ یا یه کتاب در مورد یه مهندس عمران نوشتم. اسمش ادوارد بود. اون بدبخت رو هم با یه سکته قلبی کلکش رو کندم. من کشتمش! میفهمی پنی؟ من همشون رو کشتم!

عجیب تر از قصه (Stranger Than Fiction) – محصول 2006
کارگردان: مارک فارستر
دیالوگ گویان: اما تامپسون (کی آیفل) / کوئین لتیفا (پنی اشر)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. فرانك said, on 2011/01/05 at 13:32

    انجلا: دوست داري براي شام گوشت بخوري يا ماهي؟
    اميل: ماهي
    انجلا: اگه جوابت گوشت بود دوست داشتي گوشتش گوشت گاو باشه يا گوساله؟
    اميل : گوشت گوساله
    انجلا : اگه انتخابت گوشت گاو بود استيك و ترجيح مي دادي يا كبابو؟
    اميل: استيك
    انجلا :اگه كباب مي خواستي نيم پزش بهتر بود با تمام پزش؟
    اميل : نيم پز
    انجلا: خيلي بد شد چون شام كباب تمام پز درست كردم

    «زن،زن است» ساخته ي» گدار»


پاسخی بگذارید

