دیالوگ

دیالوگ دویست و شصتم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2010/12/24

جسیکا (سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی): وقتی که پنج سالمونه، ازمون سئوال می کنن که میخوایم وقتی بزرگ شدیم چی کاره بشیم. جواب ما یه چیزهایی شبیه فضانورد، رئیس جمهور، یا مثلا مثل خود من، پرنسس، هست! وقتی که ده سالمون میشه، دوباره ازمون همین سئوال رو می پرسن. اون موقع جواب میدیم یه راک استار، کابوی، یا مثلا مثل خود من، برندهء مدال طلا! اما حالا که بزرگ شدیم، اونا دیگه ازمون یه جواب جدی میخوان. خب، ما هم این جواب رو میدیم: من از کجا بدونم؟!!؟ الان وقت این نیست که تصمیمات سخت و عجولانه بگیریم. الان وقت اشتباه کردنه! الان وقت اینه که یه مسیر رو اشتباه بریم یا توی بد مخمصه ای گیر بیوفتیم. الان وقتشه که عاشق بشیم، اون هم نه یه بار! از لای اینا نمیشه یه شغل یا یه هدف پیدا کرد. فکرت هی تغییر میکنه و دوباره عوض میشه، چون هیچ چیزی دائمی نیست. خب، تا اونجا که میتونین اشتباه کنینو. اونوقت وقتی زمانش برسه، ازتون که سئوال کردن می خوای چیکار کنی، دیگه حدس نمی زنین! چون که جواب رو می دونین.

حماسهء سپیده دم: کسوف (The Twilight Saga: Eclipse) – محصول 2010
کارگردان: دیوید اسلید
دیالوگ گو: آنا کندریک (جسیکا)

.

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. negz said, on 2010/12/25 at 09:00

    چقدر جالب! آفرین دقیقا اشکال مایی که تا الان هنوز داریم حدس می زنیم و گیج گیحی می خوریم همینه! اون زمان که باید اشتباه می کردیم سعی کردیم تصمیم جدی بگیریم! همینه که هنوز فکرمون در حال تغییره! 

  2. [یک منتقد] said, on 2010/12/26 at 21:37

    همین هفته قبل این فیلم رو دیدم. تقریبا طرفای ظهر بود. چیزی که جالب هست اینه که من از همین قسمت فیلم بیشتر از هر قسمتش خوشم اومد و کیف کردم.
    خیلی زیبا بود و واقعا منو تحت تاثیر قرار داد.
    —————————————————–
    وبلاگت واقعا زیباست و ایده کاملا نو و جالبی داره و من مدتیه که مشتری وبت شدم. امیدوارم همینطور با قدرت به پیش بری و وبلاگت رو روز به روز بهتر کنی.
    —————————————————-
    ممنون. فعلا…

  3. مونالیزا said, on 2010/12/26 at 23:41

    الان وقتشه که خطر کنم…اصنم نمی ترسم…با این احتیاط هام به اندازه ی کافی ریدم…می خوام خر بازی کنم.اونم توی ل ول ه بالا.


پاسخی بگذارید

