دیالوگ

دیالوگ دویست و پنجاه و سوم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2010/12/14

ری کووال: من به تو فکر می کنم. من تمام مدت به تو فکر می کنم. من حتی وقتی کنارم هستی باز به تو فکر می کنم. بهت خیره میشم، نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم، من بهت خیره میشم و با خودم میگم «این زن… این زن میدونه من کی هستم. با این حال دوستم داره»

دوروئی (Duplicity) – محصول 2009
کارگردان: تونی گیلروی
دیالوگ گو: کلایو اوون (ری کووال)

.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/12/15 at 14:06

    یعنی می دونه و دوسم داره…اصن دوسم داره…چطور وقتی می دونه…این طوره که ذهنم همیشه مشغولشه…

  2. Helen said, on 2010/12/19 at 15:35

    gr8


پاسخی بگذارید

