دیالوگ

دیالوگ دویست و دوازدهم

Posted in 2008 by Bardia Barj on 2010/10/24

جو بلومفیلد: خوشحالم که می بینم سالم هستین.
گوئینور پتی گریو: اوه بله. نسبتا» سالمم.
جو بلومفیلد: من درست فکر می کنم؟ شما دیگه شاغل نیستین خانم پتی گریو؟
گوئینور پتی گریو: نسبتا» درسته.
جو بلومفیلد: پس الان آزاد هستین؟
خانم پتی گریو: نسبتا» آزاد هستم. شما دنبال یه رئیس دفتر یا منشی می گردین؟
جو بلومفیلد: نه، اصلا و ابدا.
خانم پتی گریو: اوه. خیلی خب.
جو بلومفیلد: من دنبال شما می گردم!
خانم پتی گریو: من؟؟؟
جو بلومفیلد: من تمام شب رو دنبال شما گشتم. فکر کنم تمام عمرم دنبال شما گشتم. اگه البته من رو بپذیرین.
(خانم پتی گریو شوکه شده و هیچ حرفی نمی زند)
جو بلومفیلد: فقط یه اشارهء سر کافیه تا من جوابم رو بگیرم.
(خانم پتی گریو سرش را به نشانهء تائید تکان می دهد)
جو بلومفیلد: و حالا در این لحظه، من خوشبخت ترین مرد لندن هستم.

خانم پتی گریو یک روز زندگی می کند (Miss Pettigrew Lives for a Day) – محصول 2008
کارگردان: بارات نالوری
دیالوگ گویان: فرانسس مک دورمند (خانم پتی گریو) / سیارن هیندز (جو بلومفیلد)

.

پاسخی بگذارید

