دیالوگ

دیالوگ صد و هفتاد و هفتم

Posted in 2004 by Bardia Barj on 2010/10/02

هنری: عذر می خوام، ببخشید که مزاحم میشم، انگار که شما هم مثل من تنها نشستین و غذا می خورین. فکر کردم که شاید بد نباشه با هم بشینیم و یه کم گپ بزنیم.
لوسی: ممنون از لطفتون. اما من دوست پسر دارم. شرمنده.
هنری: هان؟ تو یه دوست پسر تخلیلی درست میکنی که از شر من راحت شی ؟!!؟؟
لوسی: نه!
هنری: اگه راست میگی اسمش چیه؟
لوسی: رینگو!
هنری: حتما فامیلیش هم استار هست!
لوسی: نه! مک کارتنی!!!!

پنجاه اولین دیدار (Fifty First Dates) – محصول 2004
کارگردان: پیتر سگال
دیالوگ گویان: آدام سندلر (هنری) / درو بریمور (لوسی)

پ.ن: توضیح اضافه اینکه رینگو استار و پل مک کارتنی دو عضو گروه جاودانهء Beatles هستند.

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/10/02 at 16:50

    این اونه که چپ دست رو از روش ساختن….
    جالب دیالوگی بود.

  2. آزاده said, on 2010/10/05 at 02:14

    در مورد ترجمه ی عنوان این فیلم ،من شخصا «پنجاهمین قرار اول » را ترجیح میدهم.فکر میکنم که موزون تر هست نسبت به اون عنوانی که شما نوشتی.نظرت را بگو بدانم.

    • Bardia.B said, on 2010/10/05 at 08:27

      خب ترجمه شما اون چیزی که عنوان اصلی فیلم منظورشه رو نمیرسونه. حتما فیلم رو دیدین، داستان در مورد زوجی هست که 50 بار First Date دارن. حالا همین فرست دیت رو مجبوریم قرار اول ترجمه کنیم که خیلی مسخره است. داستان فیلم در مورد این 50 تا قرار هست، نه فقط پنجاهمین قرار. جدا از تمام اینها، وقتی برای ترجمه عنوان یه فیلم شک می کنم از گوگل کمک می گیریم که ببینم قبلا چه ترجمه ای براش به کار برده شده. ویکی پدیا هم مثل من ترجمه کرده بود.

  3. آزاده said, on 2010/10/05 at 15:58

    برای زن ماجرا،لوسی،هر کدام از این قرار ها اولین دیت هستند و به نظرم به این شدتی که شما گفتی مسخره نمیاد.
    چک کردن از روی ویکی پدیا راه مطمئنیست گرچه فکر کنم این ترجمه را توی مجله ی فیلم خوانده بودم یه زمانی.


پاسخی بگذارید

