دیالوگ

دیالوگ صد و هفتاد و سوم

Posted in 2007 by Bardia Barj on 2010/09/29

بیلی د کید: مردم همیشه از آزادی صحبت می کنن. میخوان آزاد باشن تا بتونن تو یه مسیر مشخص زندگی کنن. مسیری که کسی پرتشون نکنه بیرون. اما مسیر مشخصی که بیشترین زمان رو توش سپری کنی، کمترین احساس آزادی رو به تو میده.  من می تونم در طول روز مسیرم رو عوض کنم. از خواب بیدار میشم و یه شخصیتی دارم و وقتی می خوام دوباره بخوابم مطمئنا آدم دیگه ای هستم. من اکثر اوقات اصلا نمی دونم کی هستم.

من آنجا نیستم (I’m not There) – محصول 2007
کارگردان: تاد هینز
دیالوگ گو: ریچارد گر (بیلی د کید)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/10/01 at 11:31

    سخته اینطور بودن…راس می گه این یعنی آزادی…اینکه برچسب نداشته باشی و ندونی کی هستی…


پاسخی بگذارید

