دیالوگ

دیالوگ صد و شصت و چهارم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2010/09/23

دن: فکر می کنی بدترین شکلی که ممکنه یه نفر بمیره چیه؟… فکر کنم اگه کوسه بخورتت، بدترین مدل مردنه. منظورم اون موج سوارا که از زیر بهشون حمله میشه نیست. اونطوری هیچ وقت نمی بینی که اونا دارن میان، مثل پوستر فیلم آرواره ها.
لینچ: اون دختره روی پوستر عجب چیز هیجان انگیزی بود!
پارکر: بود؟
لینچ: درست نمیدونم. آخه دختره لخت بود. دخترهای لخت همشون هیجان انگیزن!
دن: اما وقتی ببینی که اون تیغهء پشت کوسه داره بهت نزدیک میشه، فکر کنم اون بدترین نوع باشه. منظورم اینه که اگه بدونی این حیوون وحشتناک داره به سمتت میاد که زنده زنده بخورتت. اون ویدئو رو دیدی که یه کوسهء سفید گنده از توی آب میپره بیرون و یه فوک رو میخوره؟
لینچ: آره! برای همینه که من فقط توی استخر شنا می کنم.
پارکر: من فکر کنم سوختن بدترین نوع مردن باشه.
لینچ: خب، آره و نه. اکثر آدمها قبل از اینکه آتیش بهشون نزدیک بشه بخاطر دود خفه میشن. این یه حقیقته.
پارکر: یادمه بعد از یازده سپتامبر سه روز نشسته بودم پای تلویزیون. نشون میداد که مردم از Trade Center میپرن پایین. میتونین تجسم کنین که چقدر میتونسته اون تو بد و وحشتناک باشه که به این نتیجه برسی پریدن بهترین راه ممکن هست؟
لینچ: آره. اما میگن که وقتی از اون ارتفاع بپری قلب وا میسته. وقتی میخوری زمین دیگه هیچی حس نمی کنی.
پارکر: خیلی خب لینچ! تو که برای هر چیزی یه جوابی داری، از نظر تو بدترین مدل مردن چی هست؟
لینچ: هیولای دهن گشاد زیرزمینی*!!!
پارکر: ببخشید! متوجه نشدم! چی؟
لینچ: هیولای دهن گشاد زیرزمینی! توی فیلم «بازگشت جِدای». ندیدی؟ شرمنده البته، اما آروم هضم شدن در طول 1000 سال بدترین نوع مرگ هست!!

منجمد (Frozen) – محصول 2010
کارگردان: آدام گرین
دیالوگ گویان: شان اشمور (لینچ) / اما بل (پارکر) / کوین زگرز (دن)

پ.ن: هیولای دهن گشاد زیرزمینی عنوانی هست که بجای Sarlacc انتخاب کردم. سارلک یکی از موجودات تخیلی تو فیلم استار وارز ساخته جرج لوکاس هست که برای اولین بار در قسمت Return of the Jedi نشون داده شده.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/09/24 at 11:04

    تصور کن چقد اون تو بد بوده که طرف پریده….یه دفعه پریدن خیلی بهتره از آتیش گرفتن یا از تدریجی مردن…پریدن کلا ریسکه.
    دوست داشتم.


پاسخی بگذارید

