دیالوگ

دیالوگ صد و پنجاه و هفتم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2010/09/13

ستوان آلدو رین: اسم من ستوان آلدو رین هست و دارم یه تیم مخصوص رو جمع می کنم و به هشت سرباز نیاز دارم. هشت سربازی یهودی آمریکایی. حتما همتون شایعات مربوط به نیروی دریایی رو شنیدین. خب ما یه کم زودتر از اونا حرکت می کنیم. ما فرود میایم توی فرانسه، مثل مردم عادی لباس می پوشیم و وقتی به منطقه دشمن رسیدیم، مثل یه چریک جنگجوی حسابی، فقط و فقط یه کار انجام می دیم. نازی ها رو می کشیم! شما رو نمی دونم، اما من کاملا مطمئنم که من از کوه اسموکی لعنتی پایین نمیام، از توی 5هزار مایل آب رد نمیشم، با نصف سیسیلیها نمی جنگم و از اون هواپیما لعنتی پایین نمی پرم که به نازیها انسانیت یاد بدم!!! نازی انسانیت نداره. اونا سربازهایی هستن که از یهودیها متنفرن، گله ای آدم می کشن و لازم هست از بین برن! برای همین هست که هر مادر به خطایی، تاکید می کنم، هر مادر به خطایی که یونیفرم نازی پوشیده باشه باید بمیره. من خودم از نوادگان جیم بریجر هستم. این یعنی اینکه یه رگه سرخپوستی دارم و برای همین نبرد ما مثل جنگهای آپاچیهاست. ما بی رحمانه به آلمانیها حمله می کنیم و اونا ما رو به همین بی رحمی باید بشناسن. و این رو هم از روی اجساد روده بیرون کشیده شده، تیکه تیکه شده و منهدم شدهء برادرانشون باید بفهمن. اونوقت اونا هیچ راه فراری ندارن و فقط می تونن تجسم کنن که برادرانشون زیر دستای ما، زیر چکمه هامون و رو لبهء خنجرهامون چه تحملی داشتن. و اونوقت آلمانی ها از دستمون عصبانی میشن، و آلمانی ها در مورد ما حرف میزنن، و آلمانی ها از ما میترسن، و وقتی آلمانی ها شبها چشمشون رو بستن و توی ضمیر ناخوداگاهشون بخاطر اعمالی که مرتکب شدن خودشون رو در حال شکنجه شدن دیدن، این ما هستیم که توی خیالشون داریم شکنجشون می کنیم. باحاله! مگه نه؟
سربازها: بله قربان.
ستوان آلدو رین: این همون چیزی هست که می خوام بشنوم. اما یه چیز رو باید به همه شما جنگجوها بگم. وقتی شما تحت فرمان من هستین، یه بدهی به اسمتون ثبت میشه. یه بدهی که شما به شخص من دارین. هر کدوم از شما مردهای تحت فرمان من 100 تا پوست فرق سر بدهکارین!! و من پوستهام رو میخوام!! و همه شما باید به من پوست فرق سر 100 تا نازی رو که از روی کله جسد 100 تا نازی کنده شده بدین!

حرامزاده های بی شرف (Inglourious Basterds) – محصول 2009
کارگردان: کوئنتین تارانتینو
دیالوگ گو: برد پیت (ستوان آلدو رین)

.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. herates said, on 2010/09/14 at 03:38

    نتونستم این فیلم رو نگاه کنم .. همون سری اول پوست سر ها یک جوریم کرد..

  2. آزاده said, on 2010/09/16 at 13:58

    با اینکه این فیلم را در کل 10 دقیقه اش را دیده ام اما این دیالوگ دلنشین بود.برای پاسخ قبل ممنونم.جواب منطقی و مکفی بود.


پاسخی بگذارید

