دیالوگ

دیالوگ پنجاه و یکم

Posted in 1983 by Bardia Barj on 2010/07/21

تونی مونتانا: به چی زل زدین؟ شماها همتون یه مشت آشغال عوضی هستین. میدونین چرا؟ شما خــ.ــایه ندارین اون چیزی که میخواین باشین. شماها به آدمی مثل من نیاز دارین. یکی مثل منو میخواین که انگشتتون رو بگیرین سمتش و در گوش هم بگین “اوه! این همون آدم بده هست”  شماها چی هستین اونوقت؟ خوب؟ شماها خوب نیستین. فقط میدونین که کجا قایم بشین و چطوری دروغ بگین. من؟ من این مشکل رو ندارم. من همیشه راستش رو میگم، حتی موقعی که دروغ میگم!! زود باشین!، این آخرین باری هست که یه آدم ِ بَد مثل من می بینین. گوش کنین چی می گم، راه رو برای آدم بده باز کنین. آقا بده داره میاد، بهتره از سر راهش برین کنار!

صورت زخمی (Scarface) – محصول 1983
کارگردان: برایان دی پالما
دیالوگ گو: ال پاچینو (تونی مونتانا)

.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/07/21 at 19:50

    چیه؟؟؟؟حتما باس آرزوهام مثه مال شما حقیر باشه که قبولم داشته باشین!!!!نه!من تنها می مونم ولی مثه شما نمی شم.هر کی مث شما نیست بد و به درد نخوره؟؟؟زکی!


پاسخی بگذارید

