دیالوگ

دیالوگ چهل و پنجم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2010/07/18

دکتر واتسون: تو الان دو هفته هست که توی این اتاق خودت رو حبس کردی. نمیخوای بیای بیرون؟
شرلوک هولمز: دیگه به طور مطلق هیچ چیزی اون بیرون، روی کره زمین، وجود نداره که برام جالب باشه.
دکتر واتسون: پس امشب برنامت آزاد هست؟
شرلوک هولمز: کاملا!
دکتر واتسون: شام بزنیم؟
شرلوک هولمز: عالیه!
دکتر واتسون: رستوران رویال؟
شرلوک هولمز: بی نظیره!
دکتر واتسون: مری هم میاد.
شرلوک هولمز: من کار دارم! نمیام!
دکتر واتسون: تو باید اون رو ببینی هولمز!
شرلوک هولمز: خواستگاری کردی هنوز یا نه؟
دکتر واتسون: نه، هنوز حلقهء مناسب پیدا نکردم.
شرلوک هولمز: خب پس هنوز چیزی رسمی نشده.
دکتر واتسون: رسمی هم میشه، چه تو بخوای چه نخوای. ساعت 8:30 ، رستوران رویال، کت بپوش.
شرلوک هولمز: خودت کت بپوش!!

شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) – محصول 2009
کارگردان: گای ریچی
دیالوگ گویان: رابرت داونی جونیور (شرلوک هولمز) / جود لاو (دکتر واتسون)

.

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. maryam said, on 2010/07/18 at 15:04

    يعنی من عاشق کل کل اين دو تا بودم تو فيلم!

  2. مونالیزا said, on 2010/07/18 at 20:15

    اینجا واسه من تمام شده.به طور قطع.


پاسخی بگذارید

