دیالوگ

دیالوگ سی و نهم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2010/07/14

داگ (مشاور): هرکسی از یه چیزی می ترسه. حالا، تو از چی می ترسی؟
لیلیث (دخترک 10 ساله): خودم.
داگ: تو از خودت می ترسی؟
لیلیث: بعضی وقتها.
داگ: چرا؟ چه چیز خودت هست که تو رو می ترسونه؟
لیلیث: من فکرهای بدی دارم.
داگ: در مورد چی؟
لیلیث: آدمها.
داگ: آدمها در کل، یا افراد مشخص؟
لیلیث: افراد مشخص.
داگ: مثلا کی؟
لیلیث: مثلا تو.
داگ: تو در مورد من فکرهای بد داری؟ چرا؟
لیلیث: نمی دونم. همینطوری. فقط فکر هست.
داگ: من چیزی گفتم یا کاری کردم که تو این فکر رو بکنی؟
لیلیث: این فقط … بخاطر مدل تو هست.
داگ: مگه من چه مدلی هستم؟
لیلیث: سهل الحصول هستی!.
داگ: سهل الحصول ؟!!؟؟ تو می دونی این کلمه معنیش چیه؟
لیلیث: یعنی به سادگی فهمیده میشی، معمولا بدون نزدیک شدن و بدون به عمق فرو رفتن. تو ازخودراضی هم هستی. می خوای معنی این یکی رو هم بگم؟؟
داگ: ممم، اگه من … بنظر سهل الحصول و ازخودراضی میام ، من می خوام که …
لیلیث: عذرخواهی نکن!
داگ: چرا نکنم؟
لیلیث: تو یه آدم گنده هستی! خجالت آوره!!

پرونده 39 (Case39) – محصول 2009
کارگردان: کریستین آلورت
دیالوگ گویان: بردلی کوپر (داگ) / جودل فرلند (لیلیث)

.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. maryam said, on 2010/07/14 at 20:56

    با اينکه فيلم ترسناکی نبود از نظر من ولی اين تيکش دلم هری ريخت از بس اين دختره اينجوری حرف ميزد!
    فک کن واقعاً يه بچه اينجوری سل جواب کنه! از خود جن هم ترسناک تر ميشه!

    • بردیا.ب said, on 2010/07/15 at 10:13

      آره. این فیلم بنظرم از Orphan خیلی بهتر بود، هم بازی دختر بچه فیلم که محور داستان بود و هم خط مشی خود داستان.

      • maryam said, on 2010/07/15 at 14:06

        Orphan من اونجا از بس همه خنگ بودن ميخواستم خفشون کنم!

  2. maryam said, on 2010/07/14 at 20:57

    منظورم سؤال بود

  3. طناز said, on 2010/07/15 at 13:35

    واااي چه ديالوگ خوبي بود،دلم مي خواد ببيينم اين فيلم را *بايد همه اين ديالوگ هاي كه هست را فيلم هاش را به من بدي
    D:
    *پ.ن:اين ماجرايي كه شما دنبال مي كني و ديالوگ از فيلم جدا كردن ها خيلي سخت من تو را تحسين مي كنم ،اون روز هي مي اومدم انتخاب كنم،مدام همش دلم مي خواست همه را بنويسم،قدرت انتخاب اش خيلي سخته


پاسخی بگذارید

