دیالوگ

دیالوگ بیست و سوم

Posted in 2009 by Bardia Barj on 2010/07/08

خانم ویس: (با عصبانیت) تو تمرگیدی اونجا، خفه خون گرفتی، و گذاشتی اون مرتیکه به دخترت تجاوز کنه؟
مری: (با گریه و صدای عصبی) من نمی خواستم اون دخترم رو اذیت کنه. نمی خواستم اون به دخترم صدمه بزنه. من نمی خواستم اصلا کاری به دخترم داشته باشه.
خانم ویس: اما تو به اون اجازه دادی که به دخترت صدمه بزنه!.
مری: اما… اون… اون بلاها رو دخترم گفته که من سرش آوردم؟؟ کی … کی … دیگه کی میومد من رو دوست داشته باشه؟ کی دیگه میومد به من دست بزنه؟ کی دیگه میومد کاری کنه که من حس خوبی به خودم داشته باشم؟

پرشس: بر مبنای رمان فشار اثر سافایر (Precious: Based on the Novel ‹Push› by Sapphire) محصول – 2009
کارگردان: لی دنیلز
دیالوک گویان: ماریا کری (خانم ویس) / مونیک (مری)

.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/07/08 at 18:46

    باید فلمو ببینم چون دیالوگا اصن واضح نیستن واسم!!!!نمی گیرمشون.

    • جاسوس اجاره ای said, on 2010/07/08 at 18:55

      فیلم رو باید حتما ببینی. شک نکن. اما یه بار دیگه بخون دیالوگ رو. پدر دختر به اون تجاوز میکرده و الان دختر از پدرش، قبل از اینکه اون و مادرش رو ترک کنه، باردار هست. حالا مسئول داره فریاد میزنه سر مادر و مادر با بغض و گریه ای که منجر به گرفتن جایزه اسکار برای نقش مکمل زن براش شد، داره جواب میده.


پاسخی بگذارید

