دیالوگ

دیالوگ بیست و یکم

Posted in 2004 by Bardia Barj on 2010/07/07

نوآ: نه! این ربطی به گوش دادن به صدای قلب و نگه داشتن قول و این حرفها نداره. این همش مربوط به امنیت هست!.
الی: اینی که میگی یعنی چی؟
نوآ: یعنی پول! اون مرتیکه کلی پول داره!!
الی: احمق بی شعور! حالم از حرفهات بهم میخوره!
نوآ: تو خسته شدی الی. تو خسته شدی و خودت هم اینو میدونی. الان تو نباید توی این حالت باشی اگه مشکلی پیش نیومده بود.
الی: تو یه آشغال از خودراضی هستی.
نوآ: میشه فقط پیشم بمونی؟
الی: پیشت بمونم؟ برای چی؟ بهمون نگاه کن! ما الان داریم دعوا می کنیم.
نوآ: آره خب، ما داریم دعوا می کنیم. تو به من میگی آشغال از خود راضی، منم به تو می گم زنیکه رو اعصاب، که البته 99% مواقع هم همینطوری هستی!. من از اینکه احساسات تو رو جریحه دار کنم نمی ترسم. تو فقط 2 ثانیه طول میکشه که یه چرخی بزنی و دوباره به حالت قبل برگردی و حرکت رو اعصاب بعدیت رو انجام بدی!!.
الی: خب که چی؟
نوآ: خب این اصلا راحت نیست، خیلی هم سخته. ما باید روی این موضوع هر روز کار بکنیم، اما من می خوام این کار رو بکنم چون که تو رو می خوام. من تو رو کامل می خوام، برای همیشه، تو و من، هر روز. خواهش میکنم، یه کاری برای من می کنی؟ فقط خودت رو تصویر کن. 30 سال دیگه رو، 40 سال دیگه رو تصویر کن. چه شکلیه؟ اگه کنار اون هستی، برو! همین الان برو! من تورو یه بار از دست دادم، فکر کنم دوباره هم بتونم. اگه فقط بدونم این همون چیزی هست که واقعا تو میخوای. اما دنبال یه راه ساده بگرد.
الی: راه ساده؟ هیچ راه ساده ای وجود نداره!. اصلا مهم نیست من چیکار می کنم، به هر حال یکی صدمه می بینه.
نوآ: میشه فقط یه لحظه بیخیال فکر کردن به این بشی که بقیه چی میخوان؟ ول کن که من چی میخوام، اون چی میخواد، پدر و مادرت چی میخوان. تو چی میخوای؟ تو چی میخوای؟
الی: چندان راحت نیست.
نوآ: تو … چی … میخوای؟ تو چی میخوای؟
الی: من دیگه باید برم.

دفتر یادداشت (The Notebook) – محصول 2004
کارگردان: نیک کاساوتس
دیالوگ گویان: رایان گاسلینگ (نوآ) / ریچل مک آدامز (الی)

.

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Shahab said, on 2010/07/07 at 18:14

    نمی دونم واقعا چی بگم . . . فقط خوندم . . .

  2. مونالیزا said, on 2010/07/07 at 19:09

    گاهی فک می کنم خو مامان و بابام چی؟و همیشه به خودم می گم:پس من چی؟و اینو می پسندم.

  3. دختر خنزرپنزری said, on 2010/07/07 at 19:22

    معمولا وقتی خودمون چیزی می خواهیم نمیشه یا نمی ذارن بخواهیم. البته اینم هست که آیا ما هم کاری نمی کنیم که دیگران کاری که می خوان رو انجام ندن؟؟؟
    مثل عروسک های خیمه شب بازیی که نخ یکی دست یک عروسک دیگه است و نخ اون یکی دست یک عروسک دیگر و و و


پاسخی بگذارید

