دیالوگ

دیالوگ ششم

Posted in 2010 by Bardia Barj on 2010/07/02

مایکل: زمانیکه خداوند نوع ِ شما (انسان) را بعنوان عشق خود انتخاب کرد، من اولین فرشته در تمام بهشت بودم که در مقابل شما زانو زدم. عشق من، امید من به نوع بشر کمتر از امید خداوند نبود. اما من شاهد بودم که شما این هدیه را پایمال کردید. من شاهد بودم که شما یکدیگر را بخاطر نژاد و طمع به قتل رساندید. شما جنگ را بر سر خاک و سنگ و کلام کتاب مقدس آغاز کردید.  هنوز، در عمق این تاریکی، مردمانی را می بینم که شکسته نشده اند. من مردمانی را می بینم که هنوز تسلیم نشده اند، هرچند که می دانند تمام امید از بین رفته است. بعضی از مردم تصور می کنند گم شدن بسیار نزدیک به پیدا شدن است. من تو را می بینم جیپ. پانزده سالت که بود مادرت ترکت کرد. پدرت از دنیا فاصله گرفت و تو پنج سال بقیه جوانیت را صرف کمک به او برای پیدا کردن راه خانه کردی. تو عاشق زنی هستی که کودک مرد دیگری را در شکم دارد و تو عاشق او هستی بدون آنکه ذره ای به خودت فکر کنی، با وجود آنکه می دانی شاید او هیچوقت آنگونه که تو او را دوست داری تو را دوست نخواهد داشت. تو! جیپ، تو همان دلیلی هستی که من هنوز به آدمیزاد ایمان و اعتقاد دارم.

لژیون (Legion) – محصول 2010
کارگردان: اسکات چارلز استوارت
دیالوگ گو: پل بتانی (مایکل)

.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مونالیزا said, on 2010/07/03 at 13:58

    یهو دلم خواس واسه این یکی دیالوگ کامنت بزارم…چون خیلی طولانی بود…فیلمو ندیدم اما اینجاش باس شیک باشه اگه همشو یدفو بی نفس گرفتن گفته باشه…{خدا برگشته…واسه همین اینو دوست داشتم}

    • جاسوس اجاره ای said, on 2010/07/03 at 14:06

      کائنات تصمیم گرفتن انسان رو بخاطر تمام گناهانی که مرتکب شده از بین ببرن. اما مایکل، یکی از فرشته های برتر خداوند، هنوز به انسان امیدوار هست. فیلم چندان چیز خاصی نداره، اصولا جزو فیلمهای تاپ هم حساب نمیشه. اما این دیالوگش رو دوست دارم.


پاسخی بگذارید

